pirmdiena, 2019. gada 14. janvāris

Dzejas pasākums “Es esmu Latvija”

Dzejas pasākums “Es esmu Latvija”


Latvijas simtgadi gaidot, mūsu sākumskolā aizvadīts Dzejas pasākums "Es esmu Latvija".
                               
1.-4. klašu skolēni, godinot Latviju nozīmīgajā jubilejā, runāja skaistus, patriotiskus dzejoļus. 
Paldies vecāko klašu skolēniem, skatuves runas konkursa godalgoto vietu ieguvējiem, par iedvesmojošiem priekšnesumiem un palīdzību žūrijas darbā.

Konkursa godalgoto vietu ieguvēji:

1.vieta
  • Elizabete Struce (1.b)
  • Katrīna Kate Pētersone (2.c)
  • Laura Šulce (3.c)
  • Simona Struce (4.c)



2.vieta
  • Diāna Trifonova (1.c)
  • Persijs Firsovs (2.c)
  • Paula Štālberga (3.b)
  • Leo Glaudāns (4.a)



3.vieta
  • Kristiāna Rūte (1.a)
  • Pēteris Pogiņš (2.a)
  • Ieva Vērdiņa (3.c)
  • Elza Bērziņa (4.b)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru